Frequently Asked Questions

  • Levertijden

  • Levertijd op sieraden in voorraad

    De levertijd van producten die op voorraad zijn, is ongeveer 4-5 werkdagen.

    De levertijd is vermeld onder elk product op onze website.

    Mocht er vertraging of een ander probleem met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.

  • Levertijd op trouwringen

    De levertijden op trouwringen variëren afhankelijk van welke u bestelt.

    Trouwringen die geproduceerd moeten worden:
    De levertijd is ongeveer 2-4 weken, afhankelijk van wat u koopt. De levertijden zijn hetzelfde ongeacht of u ringen met of zonder gravure bestelt.

    Trouwringen op voorraad:
    De levertijd is ongeveer 4-5 dagen zonder gravure. Met gravure is de levertijd rond 2-4 weken.

    De levertijden worden aangegeven onder elk product op onze website, dus het is belangrijk dat u het controleert voordat u bestelt.

    CHANTI kan nooit een levering op een specifieke datum garanderen, omdat het om globale tijden gaat. Zelfs niet als u ons belt en het vraagt. Het is daarom belangrijk dat u ruim op tijd bestelt als u trouwringen / ringen op een bepaalde datum nodig heeft.

    U ontvangt een e-mail wanneer de trouwringen / ringen worden verzonden.

    Mocht er vertraging of een ander probleem met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.

    Als u andere producten besteld heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer de trouwringen / ringen binnen zijn. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen. Heeft u alsnog alles besteld op dezelfde order en wilt u graag dat een deel eerder verstuurd wordt dan kunt u een e-mail naar info@chanti.nl sturen.
    Het is echter belangrijk dat u kunt accepteren dat het volledige bedrag zal worden geïnd, zelfs als de trouwringen / ringen nog niet geleverd zijn. Dit is omdat CHANTI een betaling niet kan opdelen. De trouwringen / ringen worden vervolgens later verzonden.

  • Levertijd naamsieraden

    Er zit een levertijd op alle naamsieraden van CHANTI. De levertijd varieert tussen 1-4 weken.

    De levertijden worden aangegeven onder elk product op onze website, dus het is belangrijk dat u het controleert voordat u bestelt.

    CHANTI kan nooit een levering op een specifieke datum garanderen, omdat het om globale tijden gaat. Zelfs niet als u ons belt en het vraagt. Het is daarom belangrijk dat u ruim op tijd bestelt als u naamsieraden op een bepaalde datum nodig heeft.

    CHANTI kan niet zeggen hoe ver een naamsieraad in het proces is. U ontvangt een e-mail wanneer het naamsieraad wordt verzonden. 

    Mocht er vertraging of andere problemen met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.

    Als u andere producten bestelt heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer het naamsieraad binnen is. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen. Heeft u alsnog alles besteld op dezelfde order en wilt u graag dat een deel eerder verstuurd wordt, dan kunt u een e-mail naar info@chanti.nl sturen.
    Het is echter belangrijk dat u kunt accepteren dat het volledige bedrag zal worden geïnd,  zelfs als de trouwringen / ringen nog niet geleverd zijn. Dit is omdat CHANTI een betaling niet kan opdelen. Het naamsieraad wordt vervolgens later verzonden.

  • Levertijden doopgeschenken

    Doopgeschenken zonder gravure:
    De levertijd is ongeveer 4-5 werkdagen

    Doopgeschenken met gravure:
    De levertijd is ongeveer 2 weken.

    De levertijden worden aangegeven onder elk product op onze website, dus het is belangrijk dat u het controleert voordat u bestelt.

    Als u andere producten besteld heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer het doopgeschenk binnen is. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen. Heeft u alsnog alles besteld op dezelfde order en wilt u graag dat een deel eerder verstuurd wordt, dan kunt u een e-mail naar info@chanti.nl sturen. Als u andere producten besteld heeft in dezelfde order, dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer het doopgeschenk binnen is.

  • Verzend

  • Verzendkosten

    Letter 4 euro

    Pakketten pick-up locatie 6 euro

  • Mijn bestelling traceren

    Wanneer uw bestelling verstuurd wordt dan ontvangt u een bericht hierover van CHANTI per e-mail.

    Gewone brief (waarde minder dan 160 €):
    Er is GEEN trackingnummer op de verpakking.

    Aangetekende brief (waarde meer dan 160 €):
    Er is een trackingnummer. Het nummer wordt in een e-mail naar u gestuurd wanneer de bestelling wordt verzonden.

    Het is altijd de verantwoordelijkheid van CHANTI, dat uw pakket aankomt. Ontvangt u uw pakket niet binnen 14 dagen, neem dan contact op met info@chanti.nl zodat er een zaak in gang gezet kan worden. CHANTI garandeert dat uw bestelling wordt verstuurd of dat u uw geld terug krijgt wanneer u een verklaring daartoe ondertekend heeft.

  • Verzend methode

    CHANTI stuurt alle brieven en pakketten met de post.

    Pakketten en brieven kunnen niet door Fedex, UPS, TNT enz. verstuurd worden en u kunt geen enkele vorm van expres levering krijgen. Zelfs niet als u ons belt en hier naar vraagt.

  • Bestelling

  • Een bestelling plaatsen

    Als u bij CHANTI wilt winkelen, moet u een aantal stappen doorlopen om de ??aankoop te voltooien.

    Zoek het product of de producten die u wilt kopen. Zet het product of de producten in het winkelmandje en ga dan naar de kassa door op het winkelmandje te klikken in de rechterbovenhoek.

    Voer uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres in. Bent u al een geregistreerde klant, voer dan uw e-mailadres in en uw gegevens worden automatisch ingevuld.

    Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode.

    Controleer tenslotte of alle informatie correct is en klik op "Ga naar betaling".

    Op www.chanti.nl kunt u alleen via de website bestellen.

    Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere belastingen.

  • Wijziging van bestellingen

    Wilt u iets in uw bestelling wijzigen, dan moet u zo snel mogelijk een e-mail sturen naar info@chanti.nl of u kunt ons bellen op 0045 33121300 (tussen 12.00-14.00).

    CHANTI verwerkt de orders non stop en als uw bestelling al door het ordersysteem is, is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen.

    Wanneer u niet op tijd uw bestelling heeft kunnen wijzigen, kunt u altijd het pakket retourneren naar CHANTI en gebruik maken van uw ruilrecht.

  • Annulering van bestellingen

    Wilt u uw bestelling annuleren dan moet u zo snel mogelijk een e-mail sturen naar info@chanti.nl of ons bellen op 0045 33121300 (tussen 12.00-14.00).

    CHANTI verwerkt de orders non stop en als uw bestelling al door het ordersysteem is, is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren.

    Wanneer u niet op tijd uw bestelling heeft kunnen wijzigen, kunt u altijd het pakket retourneren naar CHANTI en gebruik maken van uw retourrecht.

  • Product zoeken

    www.chanti.nl heeft veel sieraden / horloges om tussen te kiezen. Daarom heeft CHANTI een menu, zoekfilters en een zoekvak.

    Selecteer eerst een categorie in het menu aan de linkerkant en dan kunt u uw zoekopdracht specificeren met filters die u bovenaan de pagina kunt vinden boven de sieraden.

    U kunt ook eenvoudig gebruik maken van het zoekvakje en direct gaan naar hetgeen u zoekt.

    Als u niet kunt vinden wat u zoekt, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice info@chanti.nl.

  • Registreren als klant

    Klik op "Meld mij aan als gebruiker " en typ je naam en adres. Wees zorgvuldig met het typen van de juiste naam en het juiste adres, anders wordt je pakje teruggestuurd naar CHANTI. Vermeld je volledige naam, straat, huisnummer en etage.

    Naam:
    Vergeet niet om zowel uw voor- als achternaam in te voeren.
    Het is belangrijk dat de naam op de bestelling hetzelfde is als de naam op de deur / brievenbus.
    Als de naam niet op de deur / brievenbus staat, type dan C/O en de naam die feitelijk op de brievenbus / deur staat in.
    Als het afleveradres van een ??bedrijf is, moet u T.n.v.: De naam van de persoon die de sieraden moet ontvangen.    
                        
    Straat:
    Denk eraan om de volledige straatnaam in te vulen.

    Huisnummer:
    Denk eraan om het huisnummer duidelijk te schrijven - eventueel A,B,C ....

    Verdieping:
    Vergeet niet de verdieping, het huisnummer en de huisnummertoevoeging te vermelden.

    Telefoonnummer:
    Vergeet niet uw telefoonnummer en eventueel een mobiele nummer te vermelden. 

    E-mail:?
    Vergeet niet te controleren of uw e-mailadres correct is ingevoerd.Het moet een e-mailadres zijn, dat u regelmatig checkt. Het is belangrijk dat u de orderbevestiging ontvangt.U kunt ook niet uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw toegestuurd krijgen in het geval u dezen vergeten bent.Alle communicatie van CHANTI gaat via de mail.

  • Winkelmandje

    In het winkelmandje kunt u snel zien wat u gekozen heeft, het totale bedrag en de verzendkosten. Wilt u het aantal aanpassen, dan kunt u dat doen met de kleine plus- en mintekens aan de linkerkant van de prijs.

    Het kan gebeuren dat een product uitverkocht raakt, terwijl het in uw winkelmandje zit. Als dat gebeurt neemt CHANTI vervolgens contact met u op via de e-mail.

    CHANTI kan helaas geen producten reserveren, die u in het winkelmandje heeft zitten.

    Klik op "Sluit winkelmandje" om door te gaan met producten die in het mandje zitten.
    Klik op "Ga naar betaling" om naar de betalingspagina te gaan.

  • Orderbevestiging

    Zodra u een bestelling afgerond heeft bij CHANTI, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

    Als u geen orderbevestiging ontvangt, controleer dan uw spam filter / ongewenste e-mails, omdat u ze vaak daar binnenkrijgt.

    Heeft u nog steeds niets ontvangen, controleer dan of u het juiste e-mail adres in uw gebruikersgegevens onder "Mijn account" heeft opgegeven. Is het e-mailadres onjuist, stuur dan een e-mail naar info@chanti.nl zodat we alsnog een orderbevestiging naar u kunnen sturen. 

    Vervolgens krijgt u ook een geprinte orderbevestiging samen met het pakket dat u ontvangt.
    Als er wijzigingen in uw bestelling gemaakt zijn, worden deze met de hand op de geprinte bevestiging geschreven (deze wordt meegeleverd met het pakket). Alle wijzigingen  worden opgenomen in het CHANTI-systeem, zodat het altijd terug kan worden gezocht. Het verandert echter niet op uw online orderbevestigingen onder "Mijn account"

  • Ruil-/ retourrecht

  • 30 dagen retourrecht

    Als u niet tevreden bent met een product dan kunt u het retourneren en uw geld terug krijgen of ruilen voor iets anders.

    U heeft 30 dagen vol retour-/ruilrecht tenzij iets anders vermeld is in de productinformatie.

    Houdt u er rekening mee dat wij alleen ongebruikte goederen accepteren/ ruilen.
    De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.

    Bij retourneren / omruilen moet u gebruik maken van het volgende adres:
    CHANTI A/S
    PO Box 1099
    1009 Kopenhagen K
    Tav: Retour

    Verpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. Wij adviseren om het product met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.

    Retour- / ruilschema is ingesloten in het pakket.  Er is eveneens een orderbevestiging toegevoegd. Deze heeft u ook als Pdf-bestand ontvangen op uw emailadres. 
    Het is belangrijk dat u het retour-/ ruilschema gebruikt zodat wij het ruilen snel en correct kunnen verwerken.

  • Producten zonder retourrecht

    Op de volgende producten zit geen ruil- / retourrecht:

    Speciale geproduceerde trouwringen.

    Trouwringen met een gravure.

    Doopartikelen met een gravure.

    Naamsieraden.

    Producten die niet in ons normale assortiment zitten.

    Diamanten ringen die besteld zijn buiten onze standaard maten (Het formaat 48-62).

  • Uitgebreid ruilrecht

    Wilt u het ruilrecht van 30 dagen verlengen, zodat het vanaf een bepaalde datum geldt, dan kunt u een e-mail naar info@chanti.nl sturen met het ordernummer en de datum vanaf wanneer de 30 dagen moeten ingaan. U ontvangt dan een e-mail terug die u moet bewaren en indien nodig moet meesturen als u wilt retourneren of ruilen.

  • Retourneren

    Als u niet tevreden bent met een product dan kunt u het retourneren en uw geld terugkrijgen of ruilen voor iets anders.

    U heeft 30 dagen vol retour- / ruilrecht tenzij iets anders vermeld staat in de productinformatie.

    Houdt u er rekening mee dat wij alleen ongebruikte goederen accepteren/ ruilen.
    De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.

    Bij retourneren / omruilen moet u gebruik maken van het volgende adres:

    CHANTI ApS

    PO Box 1099
    1009 Kopenhagen K
    Tav: Retour

    Verpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. We adviseren om het product met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.

    Retour- / ruilschema is ingesloten in het pakket.  Er is eveneens een orderbevestiging toegevoegd. Deze heeft u ook als Pdf-bestand ontvangen op uw emailadres.
    Het is belangrijk dat u het retour-/ ruilschema gebruikt zodat wij uw ruil snel en correct kunnen verwerken.

  • Omruilen

    Als u niet tevreden bent met een product dan kunt u het ruilen voor iets anders.

    U heeft 30 dagen vol ruilrecht tenzij iets anders vermeld staat in de productinformatie.

    Houdt u er rekening mee dat wij alleen ongebruikte goederen accepteren/ ruilen.
    De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.

    Bij retourneren / omruilen moet u gebruik maken van het volgende adres:
    CHANTI ApS
    PO Box 1099
    1009 Kopenhagen K
    Tav: Retour

    Verpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. Wij adviseren u om het product om met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.

    Retour-/ruilschema is ingesloten in het pakket.  Er is eveneens een orderbevestiging toegevoegd. Deze heeft u ook als Pdf-bestand ontvangen op uw emailadres.
    Het is belangrijk dat u het retour-/ ruilschema gebruikt zodat wij het omruilen snel en correct kunnen verwerken.

  • Reclamaties

    Bij CHANTI heeft u 2 jaar garantie op fabricagefouten, dat wil zeggen dat de fabricagefout al bestond op het moment dat u het product kocht.

    De productgarantie geldt niet voor normale slijtage en uitwendige beschadigingen die u zelf heeft toegebracht.

    Wilt u reclameren over een product dan moet u het product terugsturen naar CHANTI.
    CHANTI heeft het ordernummer nodig en een korte beschrijving van wat er gebeurd is met het product.

    CHANTI repareert het product indien mogelijk. Anders zal u een nieuw product ontvangen.

    CHANTI beoordeelt elke reclamatie individueel.

    Bij retournering / omruilen moet u gebruik maken van het volgende adres:
    CHANTI ApS
    PO Box 1099
    1009 Kopenhagen K
    Tav: Reclamaties

    Verpak de goederen degelijk, zodat wij ze onbeschadigd ontvangen. Het is uw verantwoordelijkheid dat het pakket terugkomt bij CHANTI. Wij adviseren u om het product met een trackingnummer te versturen als het product een hoge waarde heeft.

    U ontvangt een e-mail van CHANTI wanneer uw reclamatie is ontvangen.

  • Terugbetalingen

    VISA:
    CHANTI zal terugbetalen aan de kaart die u gebruikt heeft bij de aankoop en vraagt ??PBS voor terugbetaling binnen 7 dagen.

    Master Card of andere credit cards:
    CHANTI zal terugbetalen aan de kaart die u gebruikt heeft voor de aankoop. U dient zich ervan bewust te zijn, dat het tot 28 werkdagen kan duren voordat u het bedrag op uw rekening heeft.
    Wilt u meer informatie hierover neem dan contact op met uw bank of lees de overeenkomst die u ondertekend heeft, toen u de creditcard aanmaakte.

    PayPal:
    CHANTI zal direct terugbetalen via PayPal direct aan de kaart die u gebruikt heeft bij de aankoop.

    Netbank of vooruitbetaling:
    CHANTI gaat overboeken naar uw rekeningnummer (IBAN). Vergeet niet om dit te vermelden op het retour-/ruilschema.

    Klarna:
    Als u de factuur nog niet betaald heeft, wordt deze geannuleerd in het betalingssysteem.
    Heeft u de factuur betaald, dan wordt het geld terugbetaald in het Karna systeem. U krijgt dan de terugbetaling van Klarna en niet van CHANTI.

  • Gebruikte sieraden

    Er is GEEN retourrecht op gebruikte goederen. Het is toegestaan om het product uit te proberen.
    De definitie van het proberen van een product is “aan doen en SNEL weer af doen.

    Indien u het product langere tijd draagt, dan is het 'gebruikt' en dat is uitwendig te zien aan het product. Retourgoederen worden net zo grondig gecontroleerd als goederen die verzonden worden in nieuwe bestellingen. CHANTI kan direct zien of het product gebruikt is.

    Is het product gebruikt geweest en kan CHANTI daarom uw ruil niet verwerken, dan ontvangt u daarvan een e-mail.

  • Persoonlijke levering

    U kunt helaas niets persoonlijk afleveren/ophalen, omdat we geen bezoekadres hebben.

  • Trouwringen

  • Grote maten

    Als jullie verlovings- danwel trouwringen in zeer grote maten kopen, dan kunnen er extra kosten voor extra goud berekend worden. Dit omdat onze tarieven worden berekend op basis van maat 56 voor een damesring en maat 62 voor een herenring. U wordt hierover altijd geïnformeerd voordat u besluit om de ringen uiteindelijk te kopen. Op deze wijze houdt u altijd de mogelijkheid om uw bestelling alsnog te kunnen annuleren.

    Heeft u meer instructie en begeleiding nodig? Neem dan contact op met de klantenservice op tel. 0045 33121300 of per e-mail info@chanti.nl.

  • Retourrecht /ruilrecht

    Er is geen retourrecht op speciaal geproduceerd verlovings-/trouwringen. Dat wil zeggen, ringen die we niet vast op voorraad hebben worden speciaal geproduceerd per bestelling en deze ringen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. De verlovings-/trouwringen die wij op voorraad hebben, kunnen alleen worden geruild of geretourneerd als zij niet gegraveerd zijn. Als jullie ervoor kiezen om de ringen gegraveerd te krijgen dan stemmen jullie ermee in dat er geen ruilrecht/retourrecht op zit.

  • Gravure

    Als jullie een gravure op jullie trouwringen willen dan moet deze apart besteld worden. De gravuren die behoren tot de trouwringen die jullie hebben gekozen, zijn te vinden onder gerelateerde “producten”. Door op de foto te klikken komen jullie bij de gravuren die jullie besteld hebben.

    Selecteer het lettertype
    Ga naar mannenringen
    Ga naar damesringen

    Plaats het daarna in de winkelmandje samen met trouwringen en betaal het allemaal samen.

    Hebben jullie JA gezegd tegen de testbox dan hoeven jullie nu geen tekst en teksttype te kiezen. Hier hoeven jullie alleen voor de gravure te betalen en dan kunnen jullie de tekst en het teksttype kiezen op de bestelbon die bijgevoegd is.

    Gravure 1 ring kost 15 €.
    Gravure 2 ringen kost 29 €.

    Heeft u meer instructie en begeleiding nodig? Neem dan contact op met de klantenservice op tel. 0045 33121300 of per e-mail info@chanti.nl.

  • Naamsieraden

  • Levertijden

    Er zijn levertijden op alle naamsieraden van CHANTI. De levertijd varieert tussen 1-4 weken, dus het is belangrijk dat u de productinformatie over het betreffende naamsieraad leest.

    CHANTI kan nooit een levering op een specifieke datum garanderen, omdat het om globale tijden gaat. Zelfs niet als u ons belt en het vraagt. Het is daarom belangrijk dat u ruim op tijd bestelt als u trouwringen/ringen op een bepaalde datum nodig heeft.

    CHANTI kan niet zeggen hoe ver een naamsieraad in het proces is. U ontvangt een e-mail wanneer het naamsieraad wordt verzonden.

    Mocht er vertraging of een ander probleem met uw bestelling zijn dan ontvangt u een e-mail van CHANTI.

    Als u andere producten bestelt heeft in dezelfde order dan worden alle goederen verzameld verstuurd wanneer de trouwringen / ringen binnen zijn. Als u wilt dat de andere producten eerder verzonden worden dan kunt u het beste twee verschillende orders plaatsen. Heeft u alsnog alles besteld op dezelfde order en wilt u graag dat een deel eerder verstuurd wordt dan kunt u een e-mail naar info@chanti.nl sturen.
    Het is echter belangrijk dat u kunt accepteren dat het volledige bedrag zal worden geïnd, zelfs als de trouwringen / ringen nog niet geleverd zijn. Dit is omdat CHANTI een betaling niet kan opdelen. De trouwringen / ringen worden vervolgens later verzonden.

  • Speciale tekens

    Het verschilt per naamsieraad welke speciale tekens erop gemaakt kunnen worden. In principe kunnen er alleen letters en cijfers gemaakt worden. Vooralsnog kunnen er op sommige naamsieraden, enkele tekens (zoals harten en sterren) gemaakt worden. Dit zijn typisch naamsieraden waarbij er direct op een glad oppervlak gegraveerd wordt.

    U bent altijd van harte welkom om de tekst/tekens die u wilt bestellen door te geven. Als de tekst / tekens niet tot de mogelijkheid behoren dan ontvangt u een e-mail van CHANTI, waarin u wordt gevraagd om de tekst iets te veranderen.

    Heeft u vragen over tekens voor een naamsieraad dan kunt u een e-mail sturen naar info@chanti.nl.

    CHANTI kan geen Arabische tekens, Chinese tekens enz. produceren.

  • Lengte van de naam/tekst

    Het verschilt per naamsieraad hoelang de tekst kan zijn.

    Op de klassieke naamsieraden kunnen 12 letters gemaakt worden. Is de tekst langer, dan worden ze kwetsbaar en kan het sieraad mogelijk breken.

    Op alle andere naamsieraden is het zeer verschillend hoe lang de tekst kan zijn. CHANTI raadt u aan dat u gewoon probeert om de naam/tekst op het sieraad te bestellen. Mochten er problemen zijn met de lengte van de naam / tekst, dan ontvangt u een e-mail van CHANTI waarin u wordt gevraagd om deze korter te maken.

    Heeft u vragen over de lengte van de naam / tekst voor een naamsieraad dan kunt u een e-mail sturen naar info@chanti.nl.

  • Betalingen

    Visa, Master Card, Diners Club, Maestro & Elektron:
    Het bedrag zal bij u worden gereserveerd op de dag dat u de bestelling plaatst. Het bedrag zal pas worden geïnd op de dag dat CHANTI uw bestelling verstuurt.

    NB: Bij betaling met Master Card en Elektron, kan een betaling 7 dagen na reservering worden afgewezen in het geval dat er niet genoeg geld op de kaart staat op de dag dat we proberen om het geld te innen. Als dit gebeurt, ontvangt u een e-mail van CHANTI, waarin u wordt gevraagd om geld op uw rekening te storten. We versturen pas uw bestelling, wanneer de volledige betaling heeft plaatsgevonden.

    PayPal & Hollandse net betaling:
    Het bedrag zal op dezelfde dag geïnd worden als dat de bestelling geplaatst wordt.

    Vooruitbetaling:
    Wij activeren uw bestelling zodra u het bedrag heeft overgemaakt op onze rekening. Daarna wordt er meteen betaald.

    Klarna:
    De factuur wordt pas actief op de dag dat we uw bestelling versturen. Daarom geldt de 14-daagse betalingstermijn pas vanaf die dag.

  • Ruilseries

  • Ruilseries

    Welke sieraden kunnen worden omgeruild?

    U kunt alleen sieraden van de ruilseries omruilen. Omruilen kan alleen als u ruilt met een duurdere sieraad.
    U kunt alleen de “omruilingen” kopen, die te vinden zijn in het vakje met de foto van een niet gezette briljant. De minimum omruiling van een solitaire 0,05 ct. is tot 0,20 ct.
    Als u het sieraad niet bij CHANTI gekocht heeft. Bel dan naar 0045 33121300.

    Diamantkwaliteit:
    Solitaire sieraden met de diamantkwaliteit Wesselton / SI en Topwesselton/VS.
    Allianceringen met diamantkwaliteit Wesselton / SI.

    Kan ik kiezen voor een ander model of een andere kleur goud?
    Wanneer u omruilt, bent u niet beperkt tot het model die u oorspronkelijk selecteerde, maar u kunt ook omruilen voor andere modellen. U kunt ook de ringgrootte en de goud kleur veranderen.

    Hoe lang kan ik omruilen?
    De omruiling moet binnen twee jaar plaatsvinden te rekenen vanaf de datum van de bestelling. Ruilt u binnen de eerste twee jaar dan geldt de nieuwe twee jarige ruilperiode vanaf de dag dat u geruild heeft.

    Wat kost het?
    De ruilprijs kunt u vinden in het vakje met de foto van een niet gezette briljant.
    U betaalt alleen de huidige prijsverschil tussen het nieuwe en het oude sieraad.

    Hoe ruil ik?
    Selecteer de omruiling die u wilt hebben.
    Indien u een ??ring wilt omruilen, selecteert dan de gewenste ringmaat in het vakje Kies maat.
    Voer het ordernummer (factuurnummer) van het oude sieraad in. 

    Voer de gewenste goudkleur in, goud of witgoud.
    Verpak het oude sieraad degelijk in, vermeld zowel het oude als het nieuwe ordenummer.

    Stuur het sieraad zo snel mogelijk naar:
    CHANTI
    Att: Ruilseries
    PO Box 1099
    1009 Kopenhagen K

    We zullen omruilen, zodra wij het oude sieraad van u ontvangen hebben.
    Als het nieuwe sieraad op voorraad is, wordt het binnen 4-5 werkdagen verstuurd.
    Als het nieuwe sieraad niet op voorraad is, is de levertijd tussen 6-8 weken.

    Heeft u meer instructie en begeleiding nodig? Neem dan contact op met de klantenservice op tel. 0045 33121300 of per e-mail info@chanti.nl

  • Betaling

  • Betalingsmogelijkheden

    Creditcards:
    VISA
    Mastercard
    VISA Electron
    Maestro

    CHANTI gebruikt DIBS als betaalgateway voor creditcards. DIBS is SSL-gecrypteerd en is goedgekeurd door NETS.

    Netbank:
    iDEAL

    Bankoverschrijving:
    Rekeningnummer: 578025604
    IBAN: NL05ABNA0578025604   
    Bank: ABN AMBRO
    VERGEET NIET om uw PRE nummer te noteren bij een bankoverschrijving.
    Uw bestelling wordt pas geactiveerd wanneer de betaling is ontvangen op de bankrekening.

    Andere betalingsmogelijkheden:
    Paypal
    Klarna
    Sofort

  • Veiligheid

    CHANTI is zich zeer bewust van fraude met creditcards of factuur (Klarna). Als de order er verdacht uitziet, dan wordt het adres en het IP-adres gecontroleerd en wordt er contact met de klant opgenomen om communicatie op gang te brengen. Deze maatregel wordt genomen om te checken of de persoon aan de andere zijde, oprechte bedoelingen heeft met de transactie. Alle verdachte bestellingen die niet in overeenstemming zijn met onze veiligheidschecklist, worden geannuleerd.

    Bij het uitvoeren van een bestelling met een kaartbetaling zal er op de betaling een IP-nummer en datum / tijd aangegeven worden. Dit wordt gedaan zodat CHANTI A/S zich als  bedrijf kan verzekeren als er sprake zou zijn van een gestolen creditcard.

    Mocht het gebeuren dat er  zonder uw medeweten met uw kaart aankopen gedaan worden bij www.chanti.dk, dan moet u altijd een bezwaar indienen bij uw bank.

  • Betaalgateway

    CHANTI gebruikt DIBS als betaalgateway voor creditcards. DIBS is SSL-gecrypteerd en is goedgekeurd door TELLER.

  • Media

  • Brochures

    Download gratis brochures op de volgende links:

    CHANTI Brochure: LEES HIER

  • Social media

    Volg CHANTI op social media en bekijk het nieuws en doe mee aan wedstrijden.

    Facebook: Volg ons hier - CHANTI

    Instagram: Volg ons hier - chantijewellery
    Voel je vrij om hashtags te gebruiken: #chanti #chantijewellery #chantipicofthemonth

    Twitter: Volg ons hier - chantijewellery
    Voel je vrij om hashtags te gebruiken: #chanti #chantijewellery #chantipicofthemonth

    Pinterest: Volg ons hier - chantijewelry

    Google plus: Volg ons hier CHANTI

  • Artikelen

    DR1 Rabatten i 2006Bekijk video hier

    www.computerworls.dk i 2007Lees artikel hier

    Erhvervsbladet i 2010Lees artikel hier

  • Prijzen

    IVÆKSTprisen 2010 - CHANTI winnaar in de categorie "Årets vækseventyrer"(Het groei avontuur van het jaar).

    E-handelsprisen 2012 - CHANTI is genomineerd in de categorie "Cross border".

    Gazellevirksomhed 2014 - CHANTI werd uitgeroepen tot een Gazellevirksomhed (snel groeiend bedrijf).

Close