Wat-is-chanti

wat-is-chanti

De prijzen liggen ver onder de winkelprijzen omdat CHANTI rechtstreeks met sieradenleveranciers handelt, waardoor de tussenpersoon wordt vermeden. Bovendien hebben ze geen fysieke winkels, en alle handel vindt daarom online plaats. Wil je voor langere tijd shoppen voor kwaliteitsjuwelen? onder de winkelprijs, bezoek daarom CHANTI.dk

 sieraden

CHANTI's verhaal

 

In 1997 werd CHANTI opgericht door Per Søndergaard, directeur en eigenaar van het bedrijf. Op in die tijd opereerde CHANTI als een 'groothandel', wat betekent dat ze verkochten sieraden voor de goudsmeden van het land. In maart 2000 begon de reis serieus voor CHANTI. Hier ging ze online met hun gloednieuwe geprogrammeerde website die openging om te verkopen sieraden voor particulieren.

In het jaar 2006 werd CHANTI groter. De handel in juwelen werd uitgebreid naar zowel Zweden, Noorwegen, Duitsland, Nederland en Finland. In hetzelfde jaar nam de eigenaar en directeur van het bedrijf, Per Søndergaard, deel aan het programma 'Rabatten' op DR, waar hij een aantal van de belangrijkste waarden van het bedrijf uitdroeg en visioenen. Aan hetzelfde programma deed ook een vaste klant mee, die vertelde over zijn ervaringen met winkel bij CHANTI. Op de avond van de uitzending had CHANTI meer dan 100.000 bezoekers klanten op de website - het was een succes. Sinds CHANTI een eigen website heeft, heeft het bedrijf een aantal goede ervaringen opgedaan.

Het bedrijf heeft onder andere voortdurend eigen collecties gemaakt, die met groot succes zijn ontvangen door klanten. Anno 2009 is het echt van de grond gekomen. Het bedrijf heeft medewerkers aangenomen en er werd meer geld gereserveerd voor marketing en ontwerpen, wat bijdroeg aan CHANTI enorm is gegroeid. Door deze uitbreiding won CHANTI in 2010 de 'GROEI-prijs' onder de categorie 'Groei avontuur van het jaar'. Sindsdien is het bedrijf alleen maar groter geworden en is het vandaag gekwalificeerd als de grootste online juwelierszaak van Denemarken. CHANTI blijft één bedrijf in groei.

doubledouble

CHANTI's waarden en visies

 

"Het doel is natuurlijk om altijd de grootste sieradensite van Denemarken te blijven met concurrerende prijzen. We werken de hele tijd om de beste prijzen te krijgen van de leveranciers en de modernste sieraden te op de markt. Dan we blijven ons gewoon ontwikkelen en groter worden" - Per Søndergaard, eigenaar en directeur van CHANTI.dk.

CHANTI hecht er veel waarde aan dat klanten zo groot en goed mogelijk worden begroet sieradenselectie bij het bezoeken van hun website. Daarom hebben ze er veel werk in gestoken nieuwe sieraden ontwikkelen, en continu de laatste sieradentrends volgen, zodat jij als klant het snapt best mogelijke ervaring. 'Kwaliteit voor een goede prijs' - dit is een van de belangrijkste waarden van CHANTI. Er moet plaats zijn voor iedereen verschillen en verschillende economische kansen. Daarom is de visie van CHANTI om te verkopen kwaliteitssieraden in alle prijsklassen en voor elke smaak, zodat iedereen mee kan doen.

Het is belangrijk dat u als klant kunt vertrouwen op de websites waar u bestelt, vooral als: je handelt voor hoge bedragen. Daarom heeft CHANTI ervoor gezorgd dat er altijd eentje bij zit diamantcertificaat als bewijs van de kwaliteit van de diamant bij het winkelen voor diamanten juwelen hun website. Dit geeft klanten zekerheid in hun handel.

sieraden

Eigen collecties

CHANTI heeft in de loop der jaren een aantal sieraden collecties ontworpen die zijn verkocht op de website. Dit heeft het bedrijf herhaaldelijk groot succes gebracht.

Prijzen/Awards

 

In 2010 won CHANTI de 'GROEI-prijs' in de categorie 'Groei-avontuur van het jaar'. Sindsdien is het bedrijf alleen maar groter geworden en blijft het een bedrijf in grote groei. Partners - grote sieradenmerken CHANTI verkoopt veel van de grote sieradenmerken die populair zijn onder de bevolking. Bijvoorbeeld Julie Sandlau, Izabel Camille, Nordahl Andersen, Støvring Design, Aagaard en veel meer.

Data beschrijving:

-1997 – Start met verkoop aan winkels In 1997 werd CHANTI opgericht door Per Søndergaard, directeur en eigenaar van het bedrijf. Op in die tijd opereerde CHANTI als een 'groothandel', wat betekent dat ze verkochten sieraden voor de goudsmeden van het land.

-1999 – Begint met programmeren In 1999 is gestart met het programmeren van de eigen website.

-2000 – De site gaat live In maart 2000 ging CHANTI online met een geheel nieuwe geprogrammeerde website, waardoor de verkoop van juwelen aan particuliere consumenten mogelijk werd.

-2006 – De korting

In 2006 nam de eigenaar en directeur van het bedrijf, Per Søndergaard, deel aan het programma 'Rabatten' op DR, waar hij een aantal van de belangrijkste waarden en visies van het bedrijf uitdroeg. In hetzelfde programma ook een vaste klant deed mee, die vertelde over zijn ervaringen met winkelen bij CHANTI. Op de avond van de uitzending had CHANTI meer dan 100.000 bezoekende klanten op de website - het was een succes.

-2006 – Opent NO, SE, DE, NL en FI In het jaar 2006 werd CHANTI groter. De handel in juwelen werd uitgebreid naar zowel Zweden, Noorwegen, Duitsland, Nederland en Finland.

-2008 – Beursartikel Op 28 juli 2008 publiceerde Børsen een artikel over het bedrijf CHANTI. Het artikel houdt zich onder meer bezig met

Onze linkpartner

Check onze laatste berichten!